Zdarzyło Ci się na zabezpieczonej stronie wpisać nieprawidłowy login i wcisnąć Enter? Przedstawiamy sposób jak należy sobie poradzić w przypadku, gdy wyświetla się komunikat o błędnie wpisanym loginie i braku możliwości wejścia do menu.
W sytuacji, gdy nasz login zostanie niepoprawnie wprowadzony, będzie wyświetlany dzięki autouzupełnianiu. Jednak istnieje sposób, aby usunąć nieprawidłowy wpis. Jeśli z komputera korzystają inne osoby, konieczne może okazać się usunięcie wprowadzonych haseł do autouzupełniania.
Aby usunąć wpis należy:
1. Uruchomić przeglądarkę i wejść na stronę, gdzie chcemy usunąć login i hasło.
2. Następnie należy wpisać pierwszą literę loginu i z rolety, która zostanie rozwinięta. W kolejnym kroku najeżdżamy kursorem na pozycję przeznaczoną do usunięcia, w taki sposób, aby była ona podświetlona.
3. Na koniec wybieramy opcję Delete. Jeśli program poprosi o potwierdzenie skasowania, wybieramy Tak.