Jak edytować PDF?

Stosując format PDF możemy być spokojni , że dokument, który przeznaczymy do wydruku będzie wyglądał identycznie jak na ekranie komputera. Pozostaje jednak kwestia edycji treści w nim zawartej, co niejednokrotnie przysparza nam problemu.
Jak sobie z tym poradzić ? poniżej przedstawiamy sposób.

W pierwszej kolejności otwieramy okno z wybranym plikiem PDF. Aby go edytować, musimy użyć programu Abode Acrobat, a następnie z menu „Plik” wybieramy zakładkę „Otwórz”. Naszym oczom ukaże się nowe okno, w którym wybieramy dokument do edycji. Otwieramy go.

Aby dodać lub usunąć stronę w formacie PDF, wybieramy zakładkę „Dokument” i klikamy w odpowiednie działanie: „Wstaw”, „Usuń” lub „Wymień”. Teraz możemy przeprowadzić proces edycji dokumentu strona po stronie.
Możemy również skorzystać z zaawansowanej edycji.  W tym celu wybieramy z menu „Narzędzia” – „Zaawansowane funkcje”. Wyświetli się wówczas szereg opcji, które możesz wykonać na dokumencie.
Użyj narzędzi tekstowych w celu edycji tekstu na wyświetlanej stronie.

Na koniec zapisujemy nasz dokument wybierając z menu „Plik” polecenie „Zapisz jako”.